Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου 2007

Που χάθηκες βρε Μπάμπη;

Τον τελευταίο καιρό έχω αρχίσει και ανησυχώ. Έχει να εμφανιστεί αρκετές μέρες στα όνειρά μου ο Μπάμπης Φόβους. Και ρε γαμώτο θέλω πολύ να τον δω. Αισθάνομαι πως αν του μιλήσω θα μου αποκαλύψει κάτι πολύ σημαντικό.

Είναι ρε παιδί μου κάποιοι άνθρωποι (αν θεωρηθεί ο Μπάμπης άνθρωπος) που νιώθεις από την πρώτη στιγμή που τους γνωρίζεις ότι κάτι σημαντικό θα ζήσεις μαζί τους. Και όσες φορές το έχω νιώσει πράγματι κάτι συμβαίνει.

Το μόνο πρόβλημα με τον Μπάμπη (εκτός του ότι είναι άφαντος) είναι και ότι δεν μιλάει. Εγώ πάλι χάνω τη φωνή μου κάθε φορά που πάω να του πω κάτι. Σχέση καταστροφή κοινώς. (ενώ το ότι τον περνάω 20 χρόνια δεν αποτελεί πρόβλημα)

Τέλος πάντων... Μπάμπη αν με ακούς πλιζ έλα σε κανένα από τα όνειρά μου πάλι. Πρέπει να μιλήσουμε σου λέω.

Δεν υπάρχουν σχόλια: