Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου 2007

Τηλεφακόφ

Είναι ο τηλεφακός που ξέχασες να πάρεις μαζί σου στο ταξίδι και έχεις κατααγχωθεί γιατί δεν θα μπορέσεις να βγάλεις καμία φωτογραφία, και δεν θα σου μείνει καμία ανάμνηση και κανείς άλλος από την παρέα δεν έχει φωτογραφική κτλ κτλ

Γνωστό φαινόμενο σε πολλούς εφιάλτες μου. Είμαι στο Παρίσι και έχω ξεχάσει τη φωτογραφική μηχανή. Είμαι στο Κουρακάο και έχω ξεχάσει τον τηλεφακό (που χωρίς αυτόν δεν λειτουργεί η φωτογραφική μηχανή – ό,τι να ‘ναι, δεν το συζητώ). Είμαι στο Μπαγκλαντές και έχω ξεχάσει την κάμερα.

Και όλα αυτά βέβαια συνοδεύονται από τρομερό άγχος, κρίσεις πανικού (στο όνειρο πάντα -γιατί στη ζωή το παίζουμε cool-) και την συνειδητοποίηση (στο όνειρο επαναλαμβάνω) ότι είμαι για τα μπάζα, καθώς δεν έχω βάλει μυαλό από τις τόσες φορές που έχω ξεχάσει τη φωτογραφική μου μηχανή στα προηγούμενα όνειρα.

Υ.Γ. Τον όρο «τηλεφακόφ» τον ξεστόμισα σε όνειρο την ώρα που προσπαθούσα να εξηγήσω στα αγγλικά πως λέγεται εκείνο το ματσούκι που είχα ξεχάσει. Καταστροφή. (και ακόμα μεγαλύτερη καταστροφή το γεγονός ότι μετά γέλούσα κιόλας)

Δεν υπάρχουν σχόλια: