Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2007

Αντίο

-Κάποτε θα σταματήσεις να έρχεσαι στα όνειρά μου... Έτσι δεν είναι;

-Ναι. Αλλά είναι νωρίς ακόμη για να το σκέφτεσαι..

-Δεν θέλω να φύγεις. Μη φύγεις...

-Μα αν φύγω ύστερα θα είσαι ελεύθερη. Σκέψου... ελεύθερη...!

-Δεν θέλω να είμαι ελεύθερη. Θέλω μόνο να είμαι μαζί σου.

-Έι... δεν υπάρχει τίποτα πιο μαγικό από την ελευθερία. Σκέψου... αν είσαι ελεύθερη δεν θα χρειάζεσαι τα φτερά μου για να πετάς. Θα έχεις δικά σου. Τα πιο όμορφα φτερά του κόσμου.

-.Δεν θέλω δικά μου φτερά. Θέλω να με κρατάς και να πετάμε μαζί...

-Κάποτε θα μεγαλώσω. Δεν θα έχω δύναμη να σε παίρνω μαζί μου.

-Τότε θα βρούμε ένα σύννεφο. Το πιο μαλακό σύννεφο του ουρανού και εκεί θα μείνουμε για πάντα. Θα σε φροντίζω όπως και εσύ τώρα. Σε παρακαλώ. Μη φύγεις.

-... (συγνώμη μικρή μου)



-Που βρίσκομαι...;

-Μη φοβάσαι. Ονειρεύεσαι...

-Μα... κοίτα.. Πετάω..!

-Μμμμ... πετάς...

Και έχεις τα πιο όμορφα φτερά του κόσμου..

Δεν υπάρχουν σχόλια: